22 czerwca o godzinie 15.30 w sali rajców w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej w Głogowie.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Sprawozdanie z realizacji programu współpracy Gminy Miejskiej Głogów z organizacjami pozarządowymi za rok 2021.
  3. Sprawozdanie z realizacji Gminnego programu opieki nad zabytkami miasta Głogowa 2020 – 2023 za okres 2020 – 2021.
  4. Raport o stanie Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok:
    przedstawienie raportu, debata nad raportem, podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Prezydentowi Miasta Głogowa.
  5. Sprawozdanie finansowe za 2021 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok: opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok, podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2021 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok.
  6. Absolutorium dla Prezydenta Miasta Głogowa: wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta Głogowa wraz z opinią o wykonaniu budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok, opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Komisję Rewizyjną wniosku o udzielenie absolutorium Prezydentowi Miasta z tytułu wykonania budżetu za 2021 rok, dyskusja na temat wykonania budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021rok, podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Głogowa absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Miejskiej Głogów za 2021 rok.
  7. Podjęcie uchwał w sprawie:
    – zmian budżetu Gminy Miejskiej Głogów na 2022 rok,
    – zmiany uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miejskiej Głogów;
    – wyrażenia zgody na nabycie do zasobów Gminy Miejskiej Głogów nieruchomości gruntowych niezabudowanych;
    – wyrażenie zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów dzierżawy;
    – przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Starego Miasta w Głogowie;
    – powołania opiekuna Młodzieżowej Rady Miasta Głogowa
  8. Protokół z poprzedniej sesji.
  9. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności między sesjami.
  10. Interpelacje i zapytania.
  11. Zamknięcie sesji.

Sesja będzie transmitowana na żywo – LINK TUTAJ.

Zgłoszenie udziału w debacie nad Raportem o Stanie Gminy

Mieszkańcy zainteresowani wzięciem udziału w debacie nad Raportem muszą złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Głogowie, najpóźniej do dnia poprzedzającego sesję tj. do 21 czerwca 2022 roku do godz. 15.30.

Zdjęcie: Studio Siwek

Podziel się tym wpisem: