Przypominamy najważniejsze informacje dotyczące Budżetu Obywatelskiego 2024. Szykujcie pomysły do realizacji, rozpocznijcie pracę na wnioskami!
Harmonogram:
1 czerwca – 15 grudnia 2023 r. – kampania informacyjna,
3 lipca – 31 sierpnia 2023 r. – zgłaszanie projektów przez osoby uprawnione,
3 lipca – 29 września 2023 r. – weryfikacja (ocena formalno-prawna zgłoszonych projektów),
2 października – 13 października 2023 r.- ogłoszenie bazy projektów dopuszczonych do głosowania oraz przedstawienie projektów odrzuconych z podaniem przyczyn odrzucenia,
2 listopada – 24 listopada 2023 r. – przeprowadzenie konsultacji w formie głosowania powszechnego,
do 15 grudnia 2023 r. – ogłoszenie listy wybranych projektów.
Zachęcam mieszkańców do składania wniosków, przez całe wakacje będziemy czekać na kolejne pomysły głogowian. Do dyspozycji mieszkańców mamy 2 i pół miliona złotych
mówi Rafael Rokaszewicz prezydent Głogowa.
Informacje dotyczące Budżetu Obywatelskiego znajdziecie także na stronie internetowej dedykowanej budżetowi –
kliknij tutaj.