W nadchodzących miesiącach mieszkańcy będą mieli okazję wziąć udział w unikalnym projekcie edukacyjnym, który pomoże im lepiej zrozumieć mechanizmy ekonomiczne i marketingowe. Miejska Biblioteka Publiczna zaprasza na warsztaty pod hasłem „Mie(dź) i być czyli ekonomia na co dzień”, które mają na celu rozwijanie świadomości ekonomicznej wśród młodzieży.
Warsztaty dla młodzieży – praktyczne podejście do ekonomii
Wsparcie lokalnych instytucji i kampania „Mie(dź) apetyt na czytanie”
Ekspert w dziedzinie marketingu jako prowadzący
Warsztaty dla młodzieży – praktyczne podejście do ekonomii
Już 7 października zainaugurowane zostaną warsztaty, w których udział wezmą uczniowie z lokalnych szkół średnich. Młodzież z I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Krzywoustego, Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Jana Pawła II oraz Liceum Ogólnokształcącego Aslan będzie miała szansę zyskać cenną wiedzę na temat marketingu i sposobów jego rozpoznawania. Pod okiem doświadczonego wykładowcy, dr hab. Zygmunta Waśkowskiego, uczestnicy nauczą się, jak nie dać się zwieść sztuczkom marketingowym, które są obecne w codziennym życiu.
Wsparcie lokalnych instytucji i kampania „Mie(dź) apetyt na czytanie”
Projekt jest możliwy dzięki dofinansowaniu ze środków KGHM Polska Miedź S.A. oraz współpracy z Klubem Czytelnika KGHM. W ramach kampanii „Mie(dź) apetyt na czytanie” organizatorzy starają się wprowadzić młodzież w świat literatury ekonomicznej, co jest niezwykle istotne w dobie rosnącej konkurencji na rynku pracy. Uczestnicy warsztatów będą mieli także okazję do wymiany doświadczeń i dyskusji, co może przyczynić się do ich dalszego rozwoju osobistego i zawodowego.
Ekspert w dziedzinie marketingu jako prowadzący
Dr hab. Zygmunt Waśkowski, profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, to osoba, która nie tylko posiada bogate doświadczenie w dziedzinie marketingu, ale również jest autorem wielu publikacji naukowych. Jego specjalizacja obejmuje marketing w sporcie, zarządzanie w marketingu oraz wartości dla klienta. Jako prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu oraz dyrektor Instytutu Marketingu na UEP, dr Waśkowski z pewnością wniesie na warsztaty wiele cennych informacji, które mogą zainspirować młodzież do dalszego kształcenia się w obszarze ekonomii i marketingu.
Opierając się na: Urząd Miasta Głogów