Ile kosztują meble biurowe? Przykładowe ceny

Wyposażenie biura w nowe meble może być sporym wydatkiem. Właśnie dlatego wielu przedsiębiorców, których dopiero czeka to zadanie, zastanawia się, ile trzeba przeznaczyć na nie pieniędzy. Ile trzeba zapłacić za meble biurowe? Sprawdź razem z nami, jakie są koszty umeblowania biura.

Odpowiednio dobrane meble biurowe to gwarancja komfortowej, ale również efektywnej pracy. Każdy przedsiębiorca czy też pracownik wykonujący swoje obowiązki w home office, powinien zatem pamiętać o tym, że to, na jakich meblach wykonuje się pracę, ma przełożenie na jej wyniki.

Postaw na ergonomiczne meble biurowe

Aby meble biurowe mogły wspierać codzienną pracę, warto zdecydować się na takie modele, które spełniają wymogi ergonomii. Co to oznacza? Ergonomiczne meble biurowe to takie, które usprawniają pracę i zapobiegać pojawianiu się jej negatywnych efektów, na przykład bólu kręgosłupa.

Takie umeblowanie wcale nie jest związane z bardzo wysokimi wydatkami. Trzeba jednak wiedzieć, jak je dobrać, aby praca mogła być komfortowa i zdrowa. Szczególnie ważne jest dobranie krzesła biurowego oraz biurka, dlatego na tych dwóch elementach nie warto oszczędzać.

Meble biurowe – lista wyposażenia

Do biura konieczne jest dobranie mebli odpowiadających indywidualnym wymaganiom konkretnych stanowiska, a także ogólnej specyfiki pracy w danym zakładzie.

W biurze najczęściej korzysta się z poniższych mebli:

  • biurka
  • krzesła biurowe
  • regały
  • szafy
  • półki wiszące
  • komody
  • kontenerki

Rodzaj mebli do przechowywania należy dopasować specjalnie do konkretnych wymogów firmy. Niektóre wymagają stosowania dużej ilości segregatorów, inne z kolei stosują dokumentację w innej formie, na przykład jest ona umieszczana w kartotekach. Rodzaj mebli powinien zatem odzwierciedlać potrzeby firmy pod tym względem.

Ceny mebli biurowych

Zakupienie mebli biurowych nie musi być drogie. Najczęściej za biurka należy zapłacić od około 80 do 400 złotych, za krzesła biurowe od około 150 do 500 złotych, natomiast za meble do przechowywania od 80 do 600 złotych. Całe wyposażenie biura, zależnie od liczby stanowisk pracy, to zwykle odo koło 2 000 do 10 000 złotych.

Inne praktyczne porady dotyczące urządzenia biura możesz znaleźć na stronie internetowej: www.jupitermeble.pl.

Zatem wyposażenie biura w dobre meble biurowe wcale nie musi być drogie. Warto jednak pamiętać o tym, że na pierwszym miejscu zawsze powinna znajdować się ergonomia, aby umeblowanie mogło zapewnić maksymalny komfort pracy.